Belgische start-up Elixir Solutions lanceert eerste HubSpot User Group (HUG) in Brussel

Het Belgische IT-dienstenbedrijf Elixir Solutions lanceert op 19 september de eerste Brusselse HUG (HubSpot User Group). De HUG is een bijeenkomst voor marketeers en verkopers die HubSpot gebruiken en op een informele manier hun kennis en ervaringen willen delen aan de hand van presentaties, success stories en specifieke use cases.

Het Amerikaanse HubSpot is één van de snelst groeiende softwarebedrijven ter wereld en heeft momenteel bijna 60. 000 klanten in meer dan 100 landen. Met de organisatie van HUG’s creëren ze meer betrokkenheid bij klanten en prospecten. Voor de eerste Brusselse editie kiest HubSpot voor Elixir Solutions als host. Elixir Solutions kende de laatste jaren een zeer sterke groei dankzij een unieke combinatie van businesskennis en technische competenties. HubSpot gelooft sterk in hun werking en maakte hen eerder al Diamond en Connect partner. Elixir Solutions maakt deel uit van de community van Start it @KBC, de grootste accelerator voor start-ups in België.

Elixir Solutions biedt als IT-dienstenbedrijf oplossingen rond klantenbeheer, inbound marketing, websiteontwikkeling en ecommerce aan bij bedrijven. Concreet ondersteunen ze hun klanten bij het digitale omwentelingsprocess door de sales- en marketingprocessen te automatiseren én te integreren met de operationele backoffice. Zo wordt marketing steeds vaker online en inbound gedaan waardoor marketingmedewerkers sterker met het salesteam gaan samenwerken. Elixir Solutions helpt het bedrijf met die digitale omwenteling en stoomt de marketing en salesteams klaar om verder te groeien. Daarnaast hebben ze aandacht voor technische zaken zoals de website of e-commerce.

Diamond partner

In 2019 werd het bedrijf als eerste in België een ‘Diamond Partner’ van HubSpot, waarmee Elixir zich internationaal in de top van het partner ecosysteem heeft genesteld. Bovendien werd dit partnerschap bereikt in een recordsnelheid van amper tien maanden. Geen enkel ander bedrijf ter wereld is erin geslaagd om zo snel naar het hoogste partnerschap te evolueren. Elixir Solutions heeft deze unieke prestatie te danken aan hun uitzonderlijke technologische vaardigheden en klantenfocus.

Shauna Carroll, channel manager bij HubSpot, vult aan: “Elixir Solutions is erin geslaagd om een uitstekende reputatie op te bouwen binnen ons HubSpot ecosysteem omdat ze sterk zijn in het optimaliseren, digitaliseren en afstemmen van commerciële processen in bedrijven. Bovendien zijn ze heel bedreven in bevorderen van de samenwerking tussen verschillende commerciële departementen. Daarom kozen we voor Elixir Solutions om deze HUG op te starten in Brussel.”

Eerste Brusselse HUG

HUG’s zijn gratis driemaandelijkse bijeenkomsten voor alle HubSpot gebruikers. Ze worden gehost door een lokale HubSpot partner die de markt door en door kent. Elke bijeenkomst behandelt een marketing-, verkoop- of service-gerelateerd thema, bijvoorbeeld hoe je meer leads kan halen uit je blogs en ebooks. De HUG’shelpen bedrijven om te groeien door gebruik te maken van de software van HubSpot en de kennisuitwisseling met andere HubSpot klanten.

Carl Bouckaert, oprichter en CEO van Elixir Solutions, vertelt: “Voor ons biedt deze User Group een unieke kans om ons te positioneren als marktleider voor het leveren van HubSpot diensten in België. Het partnerschap met HubSpot is een win-win: zo krijgt Elixir Solutions een nog betere toegang tot het HubSpot netwerk en slaagt HubSpot erin om de Belgische markt verder te veroveren.”

Het eerste evenement vindt plaats op donderdag 19 september in de kantoren van Elixir Solutions (Koloniënstraat 56, Brussel). U bent hier ook van harte welkom. Carl Bouckaert en Shauna Carroll zullen de nieuwe innovaties toelichten die geïntroduceerd zijn tijdens het HubSpot Inbound 2019 evenement in Boston.

Programma:

• 09:00: koffie en netwerking
  • 09:30: Nieuwigheden in de MarketingHub
  • 10:15: Nieuwigheden in de Sales- en ServiceHub
  • 11:00: Koffiepauze
  • 11:15: Nieuwigheden op het HubSpot platform
  • 12:00: Networking en lunch
  • 13:00: Interviews met pers met Carl Bouckaert en Shauna Carroll

Inschrijven kan via volgende link: https://events.hubspotusergroups.com/hugbxlsept19

////

Over Elixir Solutions

Elixir Solutions is een IT diensten bedrijf met een focus op het ecosystemen van HubSpot en SAP. Ze combineren een goede kennis van bedrijfsprocessen met zeer sterke technische vaardigheden. Op die manier helpen ze klanten met het ontwerp en implementatie van hun marketing, sales en service processen. Ze verstrekken innovatieve oplossingen voor bedrijfsproblemen en werken op deze manier mee aan hun digitale omwentelingsproces. Bovendien zijn ze ook in staat om bedrijven te helpen met migraties, specifieke HubSpot add-ons en complexe integraties, onder meer van SAP systemen. Elixir is een HubSpot Connect Partner sinds 2016 en HubSpot Diamond Partner sinds 2019. Voor meer informatie kan je terecht op de website www.elixir-solutions.net