Parcify bevestigt groeiambitie dankzij bpost participatie

De Antwerps-Limburgse start-up Parcify zet vandaag een belangrijke stap binnen haar groeiambitie via een strategische participatie van Bpost in het bedrijf.

Parcify, opgericht in 2015, lanceerde als eerste een applicatie die het mogelijk maakt om een pakje te leveren op de exacte plaats waar de ontvanger zich bevindt. De technologie maakt gebruik van de geo-localisatie van de smartphone van een klant. Parcify zorgt er dus voor dat je nooit nog een pakje hoeft te missen.

De technologie past ook binnen de ambitie van Bpost om haar klanten steeds beter te leren kennen. Weten waar en hoe klanten hun pakketten willen ontvangen, is een verdere stap naar een sterker netwerk en een nog betere dienstverlening.

“We zijn heel verheugd met de strategische participatie van Bpost om zo de groei van Parcify verder te ondersteunen. “ zegt Patrick Leysen, Co-Founder & CEO van Parcify, “Parcify zet met haar technologie de consument en zijn wensen steeds voorop om zo de ultieme klantenervaring te bieden. Daarnaast is het als jong bedrijf bijzonder bemoedigend om gesteund te worden door een gevestigde waarde binnen de sector als Bpost. We zijn ervan overtuigd dat we met onze innovatieve technologie en business model een sterke aanvulling zullen zijn op hun business model.”

Hoe werkt Parcify?

Parcify levert aan personen, niet aan adressen.

1.Shop online: Bestel je producten en laat het pakje afleveren op jouw uniek Parcify-adres

2.Laat het pakje leveren waar en wanneer jij wil: Parcify ontvangt je pakje en informeert je onmiddellijk via de app. Jij bent in controle en beslist waar en wanneer we het mogen leveren. Dit tot 60 minuten voor de levering

3.Volg je pakje op de voet: Aan de hand van de gps-locatie van je smartphone komen wij naar jou toe. Chat live met de koerier en volg jouw pakje via de app.

Momenteel is Parcify actief in de regio Antwerpen. Eind september zal de dienst ook beschikbaar zijn in Brussel.

Parcify maakt deel uit van Start it @kbc, dat innovatief en schaalbaar ondernemerschap ondersteunt.

Meer info via www.parcify.com

Percontact
Contacteer voor meer informatie:

Patrick Leysen
Co-Founder & CEO Parcify
+32 489 59 60 36
patrick@parcify.com

Start it @kbc
Saar Dietvorst
+32 468 19 75 07
Saar@contentcats.be

Start-ups genieten bij Start it @KBC gedurende drie maanden van een sterk acceleratieprogramma op maat en mogen anderhalf jaar rekenen op mentorship, expertise, een uitgebreid netwerk en co-working space. Start it @KBC optimaliseert haar aanbod voortdurend in co-creatie met de start-ups.

Start it @KBC stimuleert (internationale) kruisbestuivingen: tussen de meer dan 650 start-ups en scale-ups, maar ook met investeerders, ervaren mentoren, met experts in uiteenlopende domeinen (technologie, sales, juridisch, marketing, communicatie,…) en andere acceleratoren en incubatoren wereldwijd. De community speelt een voortrekkersrol op het vlak van diversiteit en vrouwelijk ondernemerschap.

Start it @KBC ontstond in 2014 als een partnership tussen Accenture, Cronos Groep, Flanders DC, imec, joyn, KBC, Mobile Vikings, Telenet & lokale academische partners.