PERSUITNODIGING: Brussels Demo Day - hoger, sterker en groter!

30 maart 2017| 18u30-23u00 | Havenlaan 2, 1080 Brussel

• 14 pitches van start-ups voor publiek van 300 bedrijfsleiders en investeerders
  • Primeur: Virtual Reality pitching
  • Start it @kbc Brussel barst uit zijn voegen en verhuist naar een grotere locatie
Op 30 maart gaat de eerste Start it @kbc Demo Day van 2017 door, in het gezelschap van 300 captains of industry en investeerders. Het ideale publiek voor de pitchende start-ups die er hun innovatieve businessideeën live komen voorstellen. Op een nieuwe locatie bovendien, want Start it @kbc groeit snel en in de Wetenschapsstraat wordt het stilaan wat krap.

Hoger en sterker. Zo zou je het recept van de Brusselse Demo Day 2017 nog het best kunnen omschrijven. Maar liefst 14 veelbelovende Belgische start-ups pitchen gedurende drie minuten voor een exclusief publiek van bedrijfsleiders, investeerders en ondernemers. Een prima manier voor de ondernemers om te laten zien wat ze in hun mars hebben en hun netwerk uit te breiden.

Groter ook want de Brusselse Start it @kbc hub, groot geworden bij KBC Brussels, barst uit zijn voegen en verhuist eind april naar een nieuwe locatie van 700 m2. Een verdubbeling van de capaciteit! En niet toevallig ook de plek waar deze nieuwe editie van Demo Day doorgaat.

De start-ups die zullen pitchen op de eerste Demo Day van 2017 zijn:

Ava & Trix, Bookwidgets, Datylon, Investimmo, Noho, POM, Postbuzz, Pozyx, Qwibl, Ritchie, Scriptbook, The Kobi Company, Tsjing en Zendo.

De twee beste pitchers maken kans op de felbegeerde Start it @kbc Award of Publieksprijs, elk ter waarde van € 5.000.

18:30     Welkom met G&T’s & hapjes
19:00     Start-up pitches
20:30     Uitreiking Publieksprijs door Damien Van Renterghem (CEO KBC Brussels) & Start it @kbc Award door Katrien Dewijngaert en Lode Uytterschaut (oprichters Start it @kbc)
20:45      Walking dinner & netwerken
23:00      Einde

Primeur: Virtual Reality Pitching
Ontdek op Demo Day ook de VR Pitching boksring, waarmee start-ups vanaf nu nóg beter hun pitch kunnen oefenen. Een primeur in samenwerking met partner Telenet Kickstart!

Waar en wanneer?
30 maart 2017, 18u30 - 23u00
Auditorium KBC, Havenlaan 2, 1080 Brussel

Zorg dat je erbij bent, en bevestig je komst naar Demo Day via startit@contentcats.be of +32 468 19 75 07.

Tot dan!
Het Start it @kbc-team