PERSUITNODIGING Demo Day: 16 veelbelovende start-ups tonen het beste van zichzelf

30 november 2017 | 18u30-22u00| KBC-toren | Schoenmarkt 35, Antwerpen

Beste journalist,

Op 30 november is het Demo Day, hét start-up event van het jaar!

Tijdens spannende drie-minuten-pitches zullen opnieuw 16 start-ups het beste van zichzelf geven voor een kritisch publiek van 300 investeerders, CEO’s en captains of industry.

De vorige edities van Demo Day bewijzen dat een goede pitch deuren opent naar nieuwe kapitaalrondes. Daarnaast werden een aantal start-ups toegelaten tot top-acceleratoren wereldwijd. Dit jaar leggen we de lat opnieuw hoog. Benieuwd wie er dit jaar naar huis gaat met de Publieksprijs en Start it @KBC-award, telkens ter waarde van 5.000 Euro!

De 16 geselecteerde start-ups werken intensief toe naar Demo Day. Een ervaren team van mentoren coacht hen om hun pitch te perfectioneren en op 30 november een top stage performance te brengen.

Demo Day is een uitgelezen kans voor onze start-ups om hun business op een unieke manier te presenteren aan investeerders en potentiële klanten. En die kunnen op hun beurt innovatief start-up talent ontdekken en ondersteunen. En u? U krijgt een exclusieve kijk in startup life, en maakt kennis met enkele veelbelovende Belgische start-ups.

De bedrijven die op 30 november zullen pitchen zijn zowel B2C als B2B georiënteerd. Ze zijn actief in diverse sectoren, van health, food, immo, design, energie, DIY en HR tot artificial intelligence en machine learning:

2Grow, Bao, Belgunique, Blueberry, Chestnote, Co-libry, Condugo, Epihunter, Inmanta, Karma Karma, MindFuel, Mymesis, Sitwear, SpareSpace, Staenis, Talentree.

Meer informatie over de start-ups vindt u in bijgevoegd persdossier.

18u30     Welkom
19u00     Pitchwedstrijd
20u30     Prijsuitreiking
20u45     Netwerkevenement met walking dinner

Praktisch
Donderdag 30 november 2017
KBC-toren | Schoenmarkt 35, Antwerpen

Wilt u er graag bij zijn? Bevestig dan aub uw komst via [email protected].

Tot dan!
Het Start it @KBC-team