PERSUITNODIGING: Kom naar ons Pre-Davis Cup event en ontdek alles over GoTennis

23 november 2017 | 14u30-22u00 | Veeweydestraat 102, Brussel

Beste journalist,

Hebt u gezien hoe David Goffin afgelopen zondag bijna de Nitto ATP Finals won? De ideale voorbereiding voor de Davis Cup deze week!

In de aanloop hiernaartoe nodigen we u graag uit op onze urban tennis court voor het grote lanceringsfeest met onze fans.

GoTennis is een Brusselse start-up die tennis opnieuw populair wil maken. Want het aantal mensen dat tennis speelt, daalt drastisch: in België bijna 3,5% in minder dan drie jaar. Daarbij komt dat het tennis nauwelijks digitaal aanwezig is en de sport bijgevolg niet de flexibele en eenvoudige oplossingen biedt die mensen vandaag willen.

Daarom hebben we GoTennis opgericht: de eerste echte online tennisclub met terreinen over heel Europa. We hebben meerdere terreinen per stad en onze leden kunnen het hele tennisspel boeken via www.gotennis.eu in minder dan vier clicks.

Maar we zijn meer…zo veel meer!

GoTennis wil een echte doorbraak van het tennis. We willen het tennisliefhebbers gemakkelijker maken om te spelen en om een tennis community op te bouwen, verspreid over verschillende steden. We doen dit onder andere door plekken in de stad om te bouwen tot speelveld of door een omgebouwd magazijn in Anderlecht te gebruiken als urban tennisterrein.

Wilt u meer weten?
Kom dan naar ons lanceringsevenement:

Donderdag 23 november, 15u00-22u00
Veeweydestraat 102, 1070 Brussel

14u30     Welkom voor pers met drankjes en snacks
15u00     Perspresentatie van GoTennis + Q&A
15u30     Interviews met CEO Jacob Gloser, CMO Stephanie Berger en investeerder Vit Gloser
17u00     Deuren open voor het publiek + activiteiten (BBQ, tenniswedstrijd, ...)
20u00     Welkom door Jacob Gloser, founder + bekendmaking winnaars wedstrijd
22u00     Einde

Wilt u er graag bij zijn? Bevestig dan aub via jacob.gloser@gotennis.eu.

Meer informatie: www.facebook.com.

Tot dan!