PERSUITNODIGING: Liso Yachts lanceert met Aquamare GTE de eerste elektrische luxe speedboot ter wereld

5 september, 10u30-13u00 | Museumcafé Storm (MAS) | Hanzestedenplaats 5, 2000 Antwerpen

Beste journalist,

Het Belgische Liso Yachts combineert nieuwe batterijtechnologie, ecologie, design en pure luxe in de eerste elektrische speedboot ter wereld. Liso Yachts bruist van ambitie en mikt op de productie van 24 luxe boten in 2019, die wereldwijd vermarkt zullen worden. Liso Yachts maakt deel uit van accelerator Start it @KBC, die innovatieve ideeën en schaalbare businessmodellen ondersteunt. U bent van harte uitgenodigd op de persconferentie aanstaande woensdag 5 september 2018.

10u30-11u00     Onthaal
11u00-11u15     Presentatie van 's werelds eerste luxe elektrische speedboot van Liso Yachts door Dirk De Munter, CEO Liso Yachts
11u15-11u30     Woordje door Koen Kennis, eerste schepen in Antwerpen, bevoegd voor o.a Mobiliteit, Toerisme en Middenstand
11u30-11u45     Woordje door House of Yachting, wereldwijd verdeler van Liso Yachts
11u45-12u00     Q&A
12u00-13u00     Testvaarten met de speedboot op Antwerpse Schelde

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen door een mailtje te sturen naar bert@futureproved.be.

Tot dan!

Het Liso Yachts-team

Bert Van Thilborgh Persverantwoordelijke, FutureProved

Start-ups genieten bij Start it @KBC gedurende drie maanden van een sterk acceleratieprogramma op maat en mogen anderhalf jaar rekenen op mentorship, expertise, een uitgebreid netwerk en co-working space. Start it @KBC optimaliseert haar aanbod voortdurend in co-creatie met de start-ups.

Start it @KBC stimuleert (internationale) kruisbestuivingen: tussen de meer dan 700 start-ups en scale-ups, maar ook met investeerders, ervaren mentoren, met experts in uiteenlopende domeinen (technologie, sales, juridisch, marketing, communicatie,…) en andere acceleratoren en incubatoren wereldwijd. De community speelt een voortrekkersrol op het vlak van diversiteit en vrouwelijk ondernemerschap.

Start it @KBC ontstond in 2014 als een partnership tussen Accenture, Cronos Groep, Flanders DC, imec, joyn, KBC, Mobile Vikings, Telenet, Universiteit Antwerpen & lokale academische partners.