PERSUITNODIGING: Liso Yachts lanceert met Aquamare GTE de eerste elektrische luxe speedboot ter wereld

5 september, 10u30-13u00 | Museumcafé Storm (MAS) | Hanzestedenplaats 5, 2000 Antwerpen

Beste journalist,

Het Belgische Liso Yachts combineert nieuwe batterijtechnologie, ecologie, design en pure luxe in de eerste elektrische speedboot ter wereld. Liso Yachts bruist van ambitie en mikt op de productie van 24 luxe boten in 2019, die wereldwijd vermarkt zullen worden. Liso Yachts maakt deel uit van accelerator Start it @KBC, die innovatieve ideeën en schaalbare businessmodellen ondersteunt. U bent van harte uitgenodigd op de persconferentie aanstaande woensdag 5 september 2018.

10u30-11u00     Onthaal
11u00-11u15     Presentatie van 's werelds eerste luxe elektrische speedboot van Liso Yachts door Dirk De Munter, CEO Liso Yachts
11u15-11u30     Woordje door Koen Kennis, eerste schepen in Antwerpen, bevoegd voor o.a Mobiliteit, Toerisme en Middenstand
11u30-11u45     Woordje door House of Yachting, wereldwijd verdeler van Liso Yachts
11u45-12u00     Q&A
12u00-13u00     Testvaarten met de speedboot op Antwerpse Schelde

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen door een mailtje te sturen naar bert@futureproved.be.

Tot dan!

Het Liso Yachts-team