PERSUITNODIGING: Prijsuitreiking ‘De Tofste Trooperdroom’

Op dinsdag 26 november worden de winnaars bekend gemaakt van ‘De Tofste Trooperdroom’  - een wedstrijd die Trooper samen met KBC op poten zette.

Trooperverenigingen konden de afgelopen weken hun grote droom indienen via de website www.trooper.be/tofstedroom , en hun leden en sympathisanten oproepen om te stemmen op de wedstrijdpagina. De droom met de meeste stemmen wint de publieksprijs en zal een financiële duw in de rug krijgen van Trooper en KBC, ter waarde van 3.000€.

Daarnaast kiest een jury ook nog de leukste Trooperdroom op basis van hoe origineel, innovatief en verbindend de droom is. Ook deze vereniging zal financiële hulp krijgen om deze droom te verwezenlijken, ter waarde van 2.000€.

Tot nu toe werden er al zo’n 560 dromen ingediend, en werden er al meer dan 50.000 stemmen geteld.

De twee winnaars van de Tofste Trooperdroom worden op 26 november bekendgemaakt door de jury: Karin Van Hoecke (KBC), Hans Bourlon (Studio 100), Elisabet Lamote (Trooper) en TV-gezicht Steven Van Herreweghe. Dit tijdens een award-uitreiking vol verrassingen in KlubC in Leuven.

De presentatie is in handen van Kobe Van Herwegen.

Wij nodigen u van harte uit om dit moment bij te wonen!

Praktische info

Dinsdag 26 november 2019  -  KlubC bij KBC – Brusselsesteenweg 100 – 3.000 Leuven

• 19u30:  onthaal in het Atrium met een hapje en een drankje
  • 20u:  Start prijsuitreiking & bekendmaking shortlist 5 mogelijke winnaars juryprijs + vragenronde jury
  • 20u45: beraadslaging jury, terwijl showkoor Amuse & Kobe Van Herwegen het publiek verrassen
  • 21u: bekendmaking winnaars publieksprijs & juryprijs
  • 21u15: fotomoment met de winnaars & jury -  afsluitend drankje in het Atrium
  • 21u30: einde

Graag uiterlijk op 25/11 uw aanwezigheid bevestigen via  [email protected]

/////

Trooper is een snelgroeiend online shop-platform. Het grote verschil met alle andere shop-platformen is dat je je vereniging of goede doel steunt als je via Trooper shopt, zonder dat het je iets extra kost. Gemiddeld 5% per aankoop. Het zijn immers de aangesloten webshops die een extra commissie geven.

Trooper werd opgericht door Elisabet Lamote, Klaas Olbrechts & Jan Dejonghe, en werd bij de opstart ondersteund door Start it @KBC, die innovatieve ideeën en schaalbare businessmodellen ondersteunt. Intussen zetten ook Studio 100 & KBC mee de schouders onder dit project, om op die manier verenigingen en goede doelen een duwtje in de rug te geven. Trooper werd in december 2018 ook uitgeroepen tot ‘Belgium’s New Brand of the Year’.

Intussen werd er via Trooper al meer dan 1.125.000€ ingezameld voor de meer dan 5.200 aangesloten verenigingen & goede doelen.