PERSUITNODIGING: Slim naar Antwerpen breidt aanbod voor KMO's verder uit met start-up Cycle Valley

23 november | 10u30-11u30 | Pontes | Jules Moretuslei 2, Wilrijk

Beste journalist,

Met zijn werkgeversaanpak begeleidt Slim naar Antwerpen werkgevers in de Antwerpse regio bij het uitwerken en realiseren van een sterk bedrijfsvervoersplan. Een van de producten die Slim naar Antwerpen aan deelnemende bedrijven aanbiedt, is het proefaanbod fiets en openbaar vervoer. Aanvankelijk werd het proefaanbod voornamelijk uitgerold in grote bedrijven met meer dan 150 werknemers, en in beperkte mate in KMO’s.

Vanaf deze maand wordt het proefaanbod voor KMO’s verder uitgebreid. Slim naar Antwerpen werkt hiervoor samen met Cycle Valley, een start-up die fietsmobiliteit in bedrijven uitrolt.

Op donderdag 23 november gaat het eerste project van start, in aanwezigheid van schepen voor mobiliteit Koen Kennis.

10u30     Welkomstwoord door Koen Kennis, schepen voor mobiliteit
10u45     Toelichting werkgeversaanpak door Slim naar Antwerpen
11u00     Toelichting door Wim Roels van Cycle Valley
11u15     Overhandiging van de fietsen aan de werknemers van Pontes, een bedrijf dat samenwerkt met Slim naar Antwerpen en als eerste instapt in het nieuwe proefaanbod-initiatief

Praktisch
Donderdag 23 november, 10u30-11u30
Pontes | Jules Moretuslei 2, 2610 Wilrijk

Wilt u er graag bij zijn?
Bevestig dan aub uw komst via [email protected] of op 0472 31 45 28.

Tot dan,
Het Cycle Valley-team

////

Over Cycle Valley
Cycle Valley maakt deel uit van accelerator Start it@KBC en incubator The Birdhouse, die innovatief en schaalbaar ondernemerschap ondersteunen. Cycle Valley staat voor zorgeloze fietsoplossingen voor bedrijven, inclusief levering, onderhoud, verzekering en pechbijstand. Dit zowel onder de vorm van leasing, huur of (groeps)aankoop.

Barbara De Schepper

Adviseur Toerisme & Middenstand, Stad Antwerpen