QIQO lanceert het nieuwe alternatief voor koffie

Antwerpen - Drie ondernemers lanceren QIQO, een natuurlijke, warme energiedrank en hét alternatief voor koffie. QIQO bevat guarana en mate, twee stimulerende ingrediënten uit Zuid-Amerika. Het drankje is honderd procent natuurlijk en suikervrij. De ingrediënten zorgen voor een geleidelijke energieboost, zonder een terugval.

Een zorgvuldig geselecteerde mix
De warme energiedrank QIQO combineert het beste van twee werelden: een energie-boost van koffie en het natuurlijke karakter van thee. Je lost één zakje poeder op in 200 ml warm water en geniet van een lekkere opkikker. QIQO dankt zijn opwekkend effect en smaak aan de Zuid-Amerikaanse ingrediënten mate en guarana. Mate is afkomstig van de Yerba Mate plant, en zit boordevol vitaminen en antioxidanten. Bovendien is mate de nationale drank van Argentinië. Guarana is daarentegen afkomstig van de Guarana-bes en bevat guaranine, een equivalent van cafeïne. Beide ingrediënten hebben hun oorsprong in het Amazonewoud, en staan erom bekend alertheid te bevorderen en vermoeidheid tegen te gaan. Om QIQO een frisse en fruitige smaak te geven, voegden de makers een natuurlijk granaatappelaroma toe.

Kris De Corte, mede-oprichter van QIQO: “We hebben ruim de tijd genomen om de perfecte ingrediënten te selecteren en de juiste mix te bekomen. Met QIQO bieden we een functioneel maar ook lekker product aan, met natuurlijke ingrediënten en zonder een grammetje suiker. Ons testpubliek beschrijft de smaak als uniek en helemaal nieuw. Daarom adviseren we iedereen om QIQO in het begin zeker twee keer te proeven.”

Perfect voor op de werkvloer
QIQO wil het Zuid-Amerikaanse karakter van de drank ook naar de werkvloer brengen, als een uitstekend alternatief voor koffie of thee.

Amaury Timmermans, CEO (Chief Energy Officer): “Met QIQO willen we mensen positieve energie geven en lange, vermoeiende werkdagen opfleuren. Tijdens onze studies merkten we al dat er geen alternatieven zijn voor koffie, en ook op de werkvloer is er geen ander aanbod. Na een derde koffie heb je wel eens zin in iets anders. Dat was voor ons de drijfveer om QIQO te creëren.”

Je kunt QIQO online bestellen via  www.drinkqiqo.com. Wie helemaal weg is van de nieuwe energiedrank kan kiezen voor een abonnementsformule en ontvangt maandelijks een portie positieve energie in de brievenbus.

QIQO maakt deel uit van de Start it @kbc community, die innovatief en schaalbaar ondernemerschap ondersteunt.

///////

Noot voor de redactie:
Probeer QIQO zélf uit en vraag je testpakket aan via [email protected]