Start it @KBC verwelkomt nieuwe multinational partner tijdens start-upfestival Start it @KBSea

Kursaal Oostende | 20.08.2019

Het Kursaal Oostende is van 19 tot 22 augustus opnieuw dé place to be voor de Belgische start-up scene. Honderden start-ups, mentoren en partners komen er samen voor workshops en keynotes rond thema's als Brexit, sales, HR en funding. Een prima gelegenheid ook voor België’s grootste accelerator, die haar vijfde verjaardag viert, om een gloednieuwe partner aan te kondigen: een multinational die de meer dan 700 start-ups in de Start it @KBC-community zal bijstaan 'in the cloud'. Benieuwd? Zorg dan dat u erbij bent op 20 augustus en geniet van zon, zee en business op Start it @KBSea.

Voor de vierde keer verzamelen honderden enthousiaste startups en scale-ups zich in Oostende voor vier dagen boordevol innovatie en disruptie. Start it @KBC bestaat nu vijf jaar, en begeleidde in die tijd meer dan 1.100 startups en scale-ups, waarvan vandaag gemiddeld 75% nog actief is. Dat was enkel mogelijk dankzij onze partners die mentoren en expertise delen op het vlak van ondernemerschap, technologie, sales, strategie, HR, …

We zijn verheugd om tijdens KBSea een nieuw partnership te mogen aankondigen, deze keer met een wereldspeler op het vlak van technologie en software. Lode Uytterschaut, founder en CEO van Start it @KBC en de Managing Director van deze nieuwe partner leggen u graag uit hoe het partnership de start-ups zal versterken.

• 09u30 Ontvangst met koffie/thee, koffiekoeken & fruit
  • 10u00 Welkom door Dirk Declerck, Economisch Huis Oostende & Haven van Oostende
  • 10u10 Aankondiging partnership door de Managing Director België van de nieuwe partner en Lode Uytterschaut, founder en CEO van Start it @KBC, met testimonial van start-up founder Susana Zoghbi (Macty)
  • 10u40 Fotomoment + meet & greet
  • 11u00 Panelgesprek “Corp-ups: the holy grail of corporate venturing?” over de do's en don’ts van corporate venturing
  • 11u30 Einde

Mogelijkheid tot interviews tijdens en na het panelgesprek.

Waar en wanneer?

• 20 augustus 2019
  • Kursaal Oostende, Kursaal-Westhelling 12, 8400 Oostende (aanmelden bij onthaal). Parkeergelegenheid in Parking Kursaal. Vraag uw gratis uitrijticket aan het onthaal voor vertrek.

Bekijk zeker ook de pdf in bijlage met daarin de programmatie van vier dagen Start it @KBSea, waarin we voor u de highlights hebben samengevat.

Neemt u graag deel aan één van de activiteiten, of hebt u interesse in een interview, neem dan contact op met Nathalie Claessens (nathalie@contentcats.be of +32 498 24 05 77).

Tot dan!

Het Start it @KBC-team