Start-up Make Your Own Spirit lanceert tool om je eigen fles gin te maken

Cadeaustress? Wees origineel en creëer je eigen gin

Start-up Make Your Own Spirit (MYOS) lanceert vandaag een online tool waarmee je op een snelle en eenvoudige manier een gepersonaliseerde fles gin kunt samenstellen.

Het is een wereldwijde primeur: een online tool waarmee je in maximum vijf minuten tijd een fles gin - of een andere sterke drank - volledig kunt personaliseren. Het resultaat is een fles premium gin van topkwaliteit met daarop je eigen naam, de naam van een vriend, de naam van je bedrijf,... Kortom, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Make Your Own Spirit lanceert zijn website speciaal voor de eindejaarsdagen. Wout Steenacker, Co-Founder van Make Your Own Spirit: “December is altijd een eindeloze zoektocht naar leuke cadeaus. Hoe vind je een kwalitatief, origineel cadeau met toch een persoonlijke toets? Met Make Your Own Spirit los je de hoge verwachtingen helemaal in bij het openen van een kerstcadeautje.”

Hoe werkt Make Your Own Spirit?
In vijf minuten maak je je eigen fles sterke drank. Surf naar www.makeyourownspirit.com en start de tool.

1. Selecteer je drank: gin, vermouth, wodka of rum.
  2. Kies je favoriete fles.
  3. Creëer je eigen label met een eenvoudige template. Geef je fles een extra touch door tekst, kleur, afbeeldingen of logo’s toe te voegen. Maak je liever eentje zonder template? Ook dat is mogelijk.
  4. Rond je bestelling af en ontvang je fles binnen de vijf werkdagen.

Gepassioneerde topstokers
Alle Make Your Own Spirit-producten worden in samenwerking met gepassioneerde topstokers gemaakt en zijn van de hoogste kwaliteit. De flessen worden manueel afgewerkt, met oog voor detail. Een gepersonaliseerde fles sterke drank via Make Your Own Spirit is verkrijgbaar vanaf € 35, inclusief verzending.

Make Your Own Spirit maakt deel uit van de Start it @kbc community, die innovatief en schaalbaar ondernemerschap ondersteunt.

///////

Noot voor de redactie:
Probeer Make Your Own Spirit zélf uit. Contacteer ons voor een voucher waarmee u de MYOS-tool uitprobeert en uw gepersonaliseerde fles volgende week nog ontvangt.

Klik hier voor een uitgebreid persdossier
Klik hier voor beeldmateriaal in hoge resolutie
Meer informatie vindt u op www.makeyourownspirit.com

Wout Steenacker Co-Founder Make Your Own Spirit

Start-ups genieten bij Start it @KBC gedurende drie maanden van een sterk acceleratieprogramma op maat en mogen anderhalf jaar rekenen op mentorship, expertise, een uitgebreid netwerk en co-working space. Start it @KBC optimaliseert haar aanbod voortdurend in co-creatie met de start-ups.

Start it @KBC stimuleert (internationale) kruisbestuivingen: tussen de meer dan 650 start-ups en scale-ups, maar ook met investeerders, ervaren mentoren, met experts in uiteenlopende domeinen (technologie, sales, juridisch, marketing, communicatie,…) en andere acceleratoren en incubatoren wereldwijd. De community speelt een voortrekkersrol op het vlak van diversiteit en vrouwelijk ondernemerschap.

Start it @KBC ontstond in 2014 als een partnership tussen Accenture, Cronos Groep, Flanders DC, imec, joyn, KBC, Mobile Vikings, Telenet & lokale academische partners.