Start-up Ori Omi herstelt iPhones aan huis

Unieke hersteldienst voor iPhones focust op privacy en transparantie

Antwerpen - Een unieke service in Antwerpen en omgeving maakt het leven weer iets makkelijker voor iPhone-gebruikers. Start-up Ori Omi zorgt ervoor dat je iPhone gerepareerd wordt terwijl je ernaast zit, op de locatie van jouw keuze. Je kunt doorwerken, koffie drinken met vrienden of TV kijken,… Het leven gaat door en je verliest geen tijd terwijl je wacht.

Is het scherm van je iPhone gebroken, werkt de batterij niet meer of is de oplaadpoort stuk? Dan hoef je vanaf nu niet meer naar een reparatiebedrijf te gaan, in de rij te wachten en je telefoon enkele dagen te missen.

Start-up Ori Omi repareert iPhones op afspraak en op een locatie van je eigen keuze. De hersteller komt naar jou toe, je kunt meekijken tijdens de reparatie en er alle vertrouwen in hebben dat alles correct gebeurt. Voor Ori Omi is je privacy heilig en moet de ervaring ‘subliem’ zijn.

“Ori omi staat voor 100% transparantie en privacy”, zegt Joachim Badejoh, oprichter van Ori Omi. “Bij ons hoef je bijvoorbeeld nooit een code af te geven. Je kunt het herstellen live volgen en zien dat alles wat uit je iPhone gaat er nadien weer netjes terug wordt ingestoken.”

“Af en toe horen we wel eens straffe verhalen van onze klanten over traditionele reparatiebedrijven”, vertelt Joachim Badejoh, oprichter van Ori Omi. “Zo waren de foto’s bij iemand tot 2013 teruggescrold; ze hadden in het meisje haar telefoon zitten rondneuzen. Bij andere klanten moeten we vaststellen dat er onderdelen uit verdwenen zijn. Zoiets is bij Ori Omi ondenkbaar, vertrouwen staat bij ons voorop.”

Je iPhone laten herstelen bij Ori Omi is heel eenvoudig. Op www.oriomi.be kies je een tijdstip en geef je op waar de reparatie moet worden uitgevoerd. Vervolgens komt de hersteller op locatie: naar je thuis, op het werk of - waarom niet - op café. Een reparatie duurt gemiddeld zo’n 30 minuten. Afrekenen doe je ter plaatse.

Ori Omi is op dit moment beschikbaar in Antwerpen en randgemeenten. In de toekomst wil oprichter Joachim Badejoh ook naar andere steden uitbreiden.

Ori Omi op Instagram

Perscontact:

Ori Omi - Joachim Badejoh – [email protected] - +32 486 27 60 13
Start it @kbc – Saar Dietvorst – [email protected] - +32 468 19 75 07

Over Ori Omi
Ori Omi herstelt iPhones op afspraak en op een locatie van jouw keuze, waarbij privacy en vertrouwen voorop staat. Ori Omi werd in 2015 opgericht door Joachim Badejoh (23) en is gevestigd in Antwerpen. Ori Omi maakt deel uit van Start it @KBC, dat innovatief en schaalbaar ondernemerschap ondersteunt.
www.oriomi.be