Telenet Kickstart en Start it @kbc hebben groot nieuws!

PERSUITNODIGING

BELANGRIJK !!! De locatie van dit persevenement is gewijzigd.
Nieuw adres: Start it @kbc, Boerentoren, Schoenmarkt 35, 2000 Antwerpen

Beste journalist,

Op dinsdag 31 mei 2016 onthullen Telenet Kickstart en Start it @kbc, de grootste start-up community van het land, groot nieuws!

De details houden we nog even geheim, maar we kunnen wel al verklappen dat Erik Luts (Voorzitter Raad van Bestuur Start it @kbc & Sr. General Manager KBC) en John Porter (CEO Telenet) deze primeur zélf de wereld zullen insturen. En ook Dirk De Roost (CEO Cronos) en Sven De Cleyn (Director Incubation iMinds) zijn voor de gelegenheid van de partij.

We nodigen je die dag graag uit bij Start it @kbc, Wetenschapsstraat 23, 1040 Brussel, vanaf 9u30 om in avant-première alle details te ontdekken.

9u30     Ontvangst
10u00    Welkom door Katrien Dewijngaert en Lode Uytterschaut, founders Start it @kbc
10u10    Talks Erik Luts en John Porter
10u30    Vragenronde
10u50    Interviews, hapjes & drinks
12u00    Einde

Ben je er graag bij? Bevestig dan ajb je komst via saar@contentcats.be.

Tot dan!
Telenet Kickstart en Start it @kbc

Perscontacten

Start it @kbc
Saar Dietvorst
saar@contentcats.be
Pressroom Start it @kbc

Telenet Kickstart
Nina Mallants
nina.mallants@staff.telenet.be
Pressroom Telenet

iMinds iStart
Wim Van Daele
wim.van.daele@iminds.be
Pressroom iMinds

Start-ups genieten bij Start it @KBC gedurende drie maanden van een sterk acceleratieprogramma op maat en mogen anderhalf jaar rekenen op mentorship, expertise, een uitgebreid netwerk en co-working space. Start it @KBC optimaliseert haar aanbod voortdurend in co-creatie met de start-ups.

Start it @KBC stimuleert (internationale) kruisbestuivingen: tussen de meer dan 650 start-ups en scale-ups, maar ook met investeerders, ervaren mentoren, met experts in uiteenlopende domeinen (technologie, sales, juridisch, marketing, communicatie,…) en andere acceleratoren en incubatoren wereldwijd. De community speelt een voortrekkersrol op het vlak van diversiteit en vrouwelijk ondernemerschap.

Start it @KBC ontstond in 2014 als een partnership tussen Accenture, Cronos Groep, Flanders DC, imec, joyn, KBC, Mobile Vikings, Telenet & lokale academische partners.